گوشی های جدید سامسونگ
آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

 

گوشی های جدید سامسونگ
26 بهمن 1389- آی تی ایران - سامسونگ اعضای خانواده Galaxy را معرفی کرد: Samsung Galaxy Ace، Samsung Galaxy Fit، Samsung Galaxy Gio و Samsung Galaxy Mini. هریک از این تلفن‌های همراه یکویژگی خاص داشته و با استفاده از سیستم‌عامل Android حضور تلفن‌های همراه Galaxy دربازار را گسترده‌تر می‌کند.

به دنبال موفقیت خیره‌کننده Galaxy S در سراسرجهان، مجموعه جدید تلفن‌های همراه Galaxy نیز با هدف برآورده‌کردن نیاز کاربرانفعلی و کاربران بالقوه تلفن‌های هوشمند معرفی شده‌اند. خانواده Galaxy نشان می‌دهندکه تلفن‌های همراه با داشتن قابلیت‌های چند‌رسانه‌ای و امکان اتصال به شبکه‌هایاجتماعی می‌توانند با هر نوع سبک زندگی سازگار شده و افراد را به دوستان و خانوادهخود نزدیکتر کنند. هریک از دستگاه‌های موجود در این خانواده برای برآورده کردننیازی خاص ساخته شده‌اند و به کاربران اجازه می‌دهند تا لحظات شاد و لذت‌بخش خود رابا دیگران به اشتراک بگذارند.

کاربران از طریق Android Market و Samsung Apps به بیش از 100 هزار نرم‌افزار سرگرم‌کننده دسترسی خواهند داشت و از طریق QuickType و SWYPE نیز می‌توانند به سرعت پیغام‌های خود را تایپ کنند. تلفن‌هایهمراه خانواده Galaxy به اتصال بی‌سیم Wi-Fi و Social Hub مجهز شده‌اند که امکاننمایش لیست تماس‌ها، SNS، پیغام‌های فوری نرم‌افزار‌های پیغام‌رسان و ایمیل‌ها ازطریق یک رابط مجتمع را فراهم می‌کند.

JK Shin
، مدیر ارتباطات همراه شرکتسامسونگ در این‌باره می‌گوید:"در زمان ایجاد خانواده تلفن‌های هوشمند Galaxy،می‌خواستیم چیزهایی را که باعث موفقیت Galaxy S شده بود را گسترش داده و در ضمنتعداد محصولات خود در این زمینه را نیز افزایش دهیم. هر دستگاه یک ویژگی خاص ارائهمی‌دهد. هر کاربر به عنوان یک شخص خاص در نظر گرفته شده که می‌خواهند تجربه‌ای سادهو مفرح از تلفن همراه خود داشته باشند. با ارائه این چهار عضو، ما به آنها کمکمی‌کنیم تا بتوانند لحظات لذت بخش خود را با دیگران به اشتراکبگذارند."

خانواده Galaxy تحت تأثیر موفقیت چشمگیر Galaxy S قرار دارند کهتوانسته به فروش بیش از 10 میلیون دستگاه در مدت زمان هفت ماه دست پیدا کند. درطراحی اعضای این خانواده، سامسونگ از ویژگی‌های ستایش شده Galaxy S استفاده کرده وبا تغییر در آن به برآورده کردن نیاز های متنوع کاربران پرداخته است. خانوادهتلفن‌های همراه Galaxy در کنگره جهانی موبایل (MWC) بارسلونا که از 14 تا 17 فوریهبرگزار می‌شود، به نمایش در خواهد آمد.

Samsung Galaxy Ace
Galaxy Ace
برای جوانانی که به دنبال ارتباط اجتماعی پیشرفته و حرفه‌ای هستند تولید شده است. طراحی پیچیده Galaxy Ace ظاهری جذاب و در عین حال ساده به آن داده است. صفحه‌نمایشاین تلفن همراه هوشمند 5/3 اینچ HVGA است، اما ابعاد کلی گوشی جمع و جور و خوش‌دستدر نظر گرفته شده است. اما در کنار ظاهر به کارایی این تلفن همراه نیز توجه شدهاست. پردازنده این دستگاه 800 مگاهرتزی بوده و قابلیت جستجو با صدای Google وصفحه‌نمايش فایل‌های ThinkFree نیز در این گوشی گنجانده شده است.

Galaxy Ace
بزودی در روسیه و سپس در دیگر کشور‌های اروپایی، هند و چین عرضه خواهدشد.

Samsung Galaxy Fit
Samsung Galaxy Fit
نیاز افرادی که به دنبالدستگاهی حرفه‌ای بوده و زندگی اجتماعی شلوغی دارند طراحی شده است. در صفحه‌نمایش 31/3 اینچی QVGA این مدل، Office Viewer شما را همواره در انجام کارهایتان همراهیکرده و در زمان تفریح نیز با داشتن دوربین 5 مگاپیکسلی و پخش‌کننده موسیقی درکنارتان است. پردازنده 600 مگاهرتزی Galaxy Fit برای مرور صفحات وب و بهاشتراک‌گذاری انواع محتوا کاملاً مناسب است. Galaxy Fit بدون هیچگونه پیچیدگی وسردرگمی و با طراحی پیشرفته نیازهای زندگی شما چه در زمان تفریح و چه در زمان انجامکارهایتان را برآورده می‌سازد. Galaxy Fit از ماه فوریه در روسیه عرضه شده و بهتدریج به دیگر کشورهای اروپایی، هند و آمریکای جنوبی راه پیدا خواهد کرد.

Samsung Galaxy Gio
قابلیت‌های پیشرفته در زمینه وب‌سایت‌های اجتماعی وطراحی شیک در Galaxy Gio، این گوشی را به گزینه‌ای ایده‌ال برای کسانی که می‌خواهندهمیشه در دسترس باشند تبدیل می‌کند. نام این گوشی از کلمه ایتالیایی به معنی جواهرانتخاب شده که در کنار صفحه‌نمایش 2/3 اینچی HVGA، بیانگر تکامل در طراحی و دوام آناست. Galaxy Gio زیبایی و کارایی را برای افرادی که میخواهند هر دو مورد را در تلفنهمراه خود داشته باشند عرضه می‌کند. Galaxy Fit در روسیه عرضه شده و به تدریج بهدیگر کشورهای اروپایی، هند و چین راه پیدا خواهد کرد.

Samsung Galaxy Mini
یک تلفن همراه ایده‌ال برای جوان‌ترها که مجموعه‌ای هوشمند را با داشتنقابلیت‌های مفرح و کاربردی به آنها ارائه می‌کند. در این دستگاه از نوارهای رنگیتند در کناره‌های آن استفاده شده و می‌تواند شما را به هرچیزی که به آن اهمیتمی‌دهید متصل کند. طراحی Galaxy Mini جمع و جور بوده و صفحه‌نمایش 14/3 اینچی QVGA کارایی فوق‌العاده‌ای داشته و شخصیت خاصی به این گوشی می‌بخشد. برای کسانی که تازهبا تلفن‌های همراه هوشمند آشنا شده‌اند، جستجو با صدای Google، نرم‌افزار Quick Office و پردازنده 600 مگاهرتزی در نظر گرفته شده است. Galaxy Mini به خوبیمی‌تواند جوانان نسل تلفن‌های همراه را به هیجان بیاورد. Galaxy Fit در روسیه عرضهشده و به تدریج به دیگر کشور‌های اروپایی، هند و چین راه پیدا خواهد کرد.
 

آنـــیتا مــــوبایل ســـــقز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 26 / 12 / 1389برچسب:,
ارسال توسط سامان یوسف پور
آخرین مطالب